Odpovědi na otázky:
Jaké produkty lze vrátit nebo vyměnit?
Potravinářské výrobky lze vrátit nebo vyměnit pouze v případě, že jsou nevyhovující kvality (v souladu s usnesením kabinetu ministrů Ukrajiny č. 172 ze dne 19. března 1994).

Výrobky lze považovat za zboží nevyhovující kvality, pokud jsou
- jsou poškozené, včetně obalu,
- má vady,
- má prošlou dobu použitelnosti.

Zboží dobré kvality nelze vrátit.
Jak mohu požádat o vrácení peněz nebo výměnu?

Žádost můžete podat dvěma způsoby:

1. V obchodě, kde jste zakoupili zboží nevyhovující kvality.
- K tomu je třeba sepsat žádost podle vzoru poskytnutého prodejcem. Musíte mít u sebe
- doklad o zaplacení zboží (účtenku),
- doklad totožnosti.

2. Na internetových stránkách
- V žádosti uveďte:
- V žádosti uveďte celé jméno kupujícího,
- telefonní číslo kupujícího,
- datum nákupu zboží,
- adresu obchodu, kde byl nákup uskutečněn.

Nezapomeňte přiložit fotografii výrobku, na které je vidět vada, a doklad o zaplacení zboží (účtenku).

Poté vás bude kontaktovat náš manažer pro upřesnění podrobností.

Za jak dlouho po nákupu mohu podat žádost?
Žádost kupujícího o vrácení nebo výměnu zboží nevyhovující kvality se přijímá v rámci doby použitelnosti zboží. Vrácení zboží po uplynutí doby použitelnosti není přípustné.

Vezměte prosím na vědomí, že vrácení nebo výměnu lze provést, pokud byly po nákupu splněny podmínky skladování zboží.
Jak brzy mohu očekávat vrácení peněz nebo výměnu?

Po úspěšném podání žádosti ji začneme přezkoumávat. V případě potřeby provedeme kontrolu na místě výroby. Pokud není přezkoumání nutné, obdržíte do dvou dnů odpověď týkající se výměny nebo vrácení. Postup výměny nebo vrácení se provádí do 7 dnů od data žádosti zákazníka.

Odeslání žádosti ke zvážení